tehran-ballbearings@gmail.com

بلبرینگ کف گرد تک ردیفه و دو ردیفه

این نوع بلبرینگ که با نام بلبرینگ های کف گرد(thrust ball bearing) شناخته می شوند نسبت به بار و فشار شعاعی (Radial) بسیار حساس هستند و بهتر است تحت هیچ شرایطی بار شعاعی به آن وارد نشود. این نوع بلبرینگ از دو واشر بیرونی و داخلی و قفسه به همراه ساجمه ها تشکیل می شود. تفکیک این بلبرینگ ها بسیار ساده و نصب آن نیز به همان شکل آسان است. به همین علت روانکاری این نوع جنس نیز می تواند به دست یک شخص مبتدی نیز صورت گیرد.

دو دسته کلی در این مدل بلبرینگ وجود دارد: بلبرینگ کف گرد تک ردیفه و بلبرینگ کف گرد دو ردیفه.

بلبرینگ کف گرد دو ردیفه

این نوع بلبرینگ نیز نباید تحت فشار بار شعاعی باشد، ولی باید به آن اشاره کرد که توانایی بار محوری از دو طرف را دارا می باشد. این مدل شامل یک واشر شفت با دو ردیف ساجمه می باشد، دو قفسه و دو واشر است. یکی از اصلی ترین دلایل ساخت این بلبرینگ بالا بردن فشار قابل تحمل این بلبرینگ نسبت به نوع تک ردیفه خود است.

برخی از سایز های بلبرینگ های کف گرد، *سایز های مصرفی

این بلبرینگ ها در دو دسته سه تیکه و پنج تیکه عرضه می شود، سایز های سری 51 هزار بسیار پر فروش تر و پر مصرف تر محسوب می شود، مانند : بلبرینگ کف گرد 51214، بلبرینگ کف گرد 51215، بلبرینگ 51304، بلبرینگ 51306، بلبرینگ با شماره فنی 51312 و بسیاری دیگر.

بلبرینگ های کف گرد بزرگ بیشتر با قفسه های برنجی طرفدار دارد و در حالت فلزی خریدار و مصرف بسیار کمتری دارد. به طور مثال بلبرینگ های 51240 به طور پر مصرف با قفسه های برنجی مصرف می شود.

سری 81 هزار این بلبرینگ با نام بلبرینگ کف گرد سوزنی یاد می شود. منظور از سوزنی ساچمه های با قد های بسیار بلند نسبت به قطر گفته می شود. مانند : بلبرینگ 81108 سوزنی کف گرد.

بلبرینگ های سری 29 هزاری نوعی بلبرینگ بسیار قوی هستند، که بیشتر در سایز های بزرگ می باشد. این سری هم 90% از شبکه برنجی مصرف می شود. مانند سایز های:

بلبرینگ 29320، بلبرینگ 29412، بلبرینگ 29416، بلبرینگ 29420، بلبرینگ 29428 نوع سه تیکه هستند.

سایز های بسیار بزرگ بلبرینگ 29430، بلبرینگ 29330، بلبرینگ 29428 با قفسه های برنجی کف گرد بسیار قوی.

برندهای پیشنهادی ما برای خرید بلبرینگ

بلبرینگ کف گرد KOYO

یک برند طبق استاندارد های ژاپن با استفاده از فلز هایی در گرید های بالا این امکان را به مصرف کننده می دهد که یک تجربه خوب را با این بلبرینگ به همراه داشته باشد. کاتالوگ بلبرینگ های کف گرد کویو Koyo.

بلبرینگ کف گرد NACHI

این برند هم یک برند ژاپنی هست که سالیانه زیادی در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته است. باید در نظر داشت که ازن مدل جنس طرح های زیادی نیز وجود دارد که به اسم NACHI فروخته می شود، با این تفاوت که یک جنس چینی ضعیف است. شعار فروشگاه تهران بلبرینگ صداقت با مشتری است.

بلبرینگ کف گرد SKF

یکی از مطلوب ترین بلبرینگ های سطح دنیا می باشد، و به همین دلیل شاید قیمت آن کمی برای هر مصرف کننده ایی بالا باشد، ولی باد قبل از در نظر گرفتن قیمت آن طول عمر این بلبرینگ را در نظر هم گرفت. استاندارد های بلبرینگ های SKF از کشور اروپا می باشد. در این برند نیز حجم زیادی بلبرینگ تقلبی در سطح بازار وجود دارد.

بلبرینگ کف گرد TIMKEN

یک برند آمریکایی با آلیاژ های بسیار مقاوم برای بلبرینگ هایی با دور هی بسیار بالا، این دسته از بلبرینگ ها را ما پینشنهاد می کنیم در فضاهای حساس استفاده شود، که با خیالی راحت از این که واب گوی کار شما می باشد، آن هم با طوله عمری متفاوت با بلبرینگ های ژاپی.

بخش هایی که در این مقاله به آن اشاره شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات فروشگاه تهران بلبرینگ

بلبرینگ SKF | خرید | قیمت

کمی درباره کمپانی SKF بدانیم شرکت اس کا اف یکی از معتبرترین و قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده انواع بلبرینگ SKF، رولبرینگ،یاتاقان می باشد

ادامه مطلب
بلبرینگ پرایدMWH
بلبرینگ
elyas

خرید بلبرینگ MWH پژو 206

برند MWH در زمینه بلبرینگ های ماشینی به خصوص پزو 206 سال های زیادی است که در ایران فعالیت می کند. بلبرینگ MWH به عنوان

ادامه مطلب
بلبرینگ پژو-405-MWH
بلبرینگ
elyas

خرید بلبرینگ MWH پژو 405

بلبرینگ MWH – ام دبلیو اچ بیش از 15 سال است که در تولید بلبرینگ پژو 405 فعالیت دارد. یکی از اصلی ترین دلیل های

ادامه مطلب
خرید بلبرینگ پراید MWH
بلبرینگ
elyas

خرید بلبرینگ MWH پراید

بلبرینگ MWH – ام دبلیو اچ بیش از 15 سال است که در بازار ایران موجود است. یکی از اصلی ترین دلیل های پا برجا

ادامه مطلب