tehran-ballbearings@gmail.com

بلبرینگ ژاپنی NSK

کمپانی NSK ژاپن اولین و یکی از بزرگترین تولید کننده بلبرینگ های مختلف در کشور ژاپن و قاره آسیا می باشد که علاوه قیمت های مناسب دارای کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد، و مطابق با تکنولوژی روز دنیا پیش میرود.

کمپانی NSK در سال میلادی 1916 تاسیس گردید و جز اولین کارخانه تولید بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان، گیربکس در ژاپن می باشد که تحت استاندارد های روز دنیا (مانند CEاروپا، انواع iso) به سراسر جهان صادر می گردد.

انواع بلبرینگ NSK

انواع بلبرینگ NSK شامل :

1- بلبرینگ NSK تماس زاویه ای

2- بلبرینگ NSK شیار عمیق

3- بلبرینگ NSK خود تنظیم

4- بلبرینگ NSK کف گرد

5- بلبرینگ NSK ایگرگ

انواع رولبرینگ NSK شامل :

1- رولبرینگ NSK مخروطی

2- رولبرینگ NSK بشکه ای

3- رولبرینگ NSK سوزنی

4- رولبرینگ NSK استوانه ای

بلبرینگ های NSK جعبه طلایی

این سری از بلبرینگ های NSK این کمپانی به دلیل کیفیت ساخت بهتر نسبت به بقیه سری های NSK مناسب برای دستگاه هایی با حساسیت بالا مانند دستگاه های تراش صنعتی و CNC که نیاز به دقت به بسیار بالا (در حد میکرومتر) دارند مورد استفاده قرار میگیرد همچنین اگر به دنبال بلبرینگی با طول عمر بالاتر هستید انتخاب شما میبایست بلبرینگ های جعبه طلایی NSK باشد. فروشگاه تهران بلبرینگ ارائهدهنده انواع بلبرینگ های NSK جعبه طلایی با قیمت مناسب میباشد. کافیست از راه های ارتباطی مشخص شده در وبسایت با ما تماس بگیرید.

NSK ساخت اندونزی و لهستان ؟

کمپانی بلبرینگ NSK برای کاهش قیمت تمام شده بلبرینگ ها چند سری بلبرینگ های خود را (مانند سری6000) در کشور هایی که مواد اولیه و دستمزد کارگر نسبت به کشور های توسعه یافته پایین تر می باشد، در آنجا کارخانه هایی تاسیس نموده است این حرکت به نفع مصرف کننده نیز می باشد هر چند برخی معتقد هستند که بلبرینگ هایی که در کشورهای غیر از خود ژاپن تولید میشود، کیفیت پایین تری برخوردار هستند. اما ما تا کنون مورد خاصی برخورد نکرده ایم و شما میتونید با خیالی آسوده از این بلبرینگ ها استفاده نمایید.

بلبرینگ NSK ژاپن اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

همانند تمامی برند های موجود در سایت برینگ های NSK هم با ضمانت اورجینال بودن به شما عرضه میشود اما اگر قصد خرید از جای دیگری دارید حتما از فروشنده ضمانت کتبی اورجینال بودن را تقاضا کنید تا خدایی نکرده در صورت تقلبی بودن بلبرینگ بتوانید این موضوع را پیگیری کنید.

بخش هایی که در این مقاله به آن اشاره شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات فروشگاه تهران بلبرینگ

Букмекерская Контора Betboom официальный Сайт В европе Ставки На Спорт На Реальные деньги В Лучшей Букмекерской Конторе

Букмекерская Контора Betboom официальный Сайт В европе Ставки На Спорт На Реальные деньги В Лучшей Букмекерской Конторе! Ставки На Спорт в России На Sports Ru:

ادامه مطلب

1win Официальный Сайт Букмекера 1вин Идеальный выбор Для Ставок на Спорт И Онлайн-иг

1win Официальный Сайт Букмекера 1вин Идеальный выбор Для Ставок на Спорт И Онлайн-игр “1win Официальный Сайт Content In Рабочее Зеркало Бонусы И Акции” “[newline]онлайн Казино

ادامه مطلب